Hoe erg we ons best ook doen om jou een zo goed mogelijke service te verlenen, de webshop up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren, kan het natuurlijk zijn dat je niet tevreden over iets bent.
Klacht over je bestelde artikelen?
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ondanks onze zorgvuldige controle kan het helaas voorkomen dat een artikel beschadigd, incompleet of verkeerd wordt geleverd. Mocht dit bij jou het geval zijn, dan allereerst al onze excuses.
Laten we dit samen zo snel mogelijk oplossen.
Belangrijk: Voer onderstaande stappen binnen 48 uur uit!
- Maak een retourzending aan in ons retourportaal.
- Kies de artikelen waarover de klacht gaat en selecteer daarna de reden.
(bij een verkeerd ontvangen product kan je een willekeurig artikel aanklikken) - Maak een duidelijke foto* en voeg deze toe aan je retour aanvraag.
*Lukt het niet goed? Neem dan contact met ons op. - Wij nemen contact met je op zodat je klacht zo snel mogelijk opgelost wordt.
Tip: indien je zo snel mogelijk nieuwe artikelen wilt ontvangen kan je het best een nieuwe bestelling plaatsen.
Niet tevreden met onze service
We nemen je klacht altijd zeer serieus en proberen binnen een werkweek je klacht te beantwoorden. Omdat Feestkleding.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk kun je er als consument voor kiezen je klacht te laten bemiddelen door deze stichting. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl).