Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ondanks onze zorgvuldige controle kan het helaas voorkomen dat een artikel beschadigd, incompleet of verkeerd wordt geleverd. Ook kunnen er door productiefouten in uitzonderlijke gevallen vlekken op een artikel terecht komen. Mocht dit bij jou het geval zijn, dan allereerst al onze excuses.
Laten we dit samen zo snel mogelijk oplossen.
Belangrijk: Voer onderstaande stappen binnen 48 uur uit!
- Maak een retourzending aan in ons retourportaal.
- Kies de artikelen waarover de klacht gaat en selecteer daarna de reden.
(bij een verkeerd ontvangen product kan je een willekeurig artikel aanklikken) - Maak een duidelijke foto* en voeg deze toe aan je retour aanvraag.
*Lukt het niet goed? Neem dan contact met ons op. - Wij nemen contact met je op zodat je klacht zo snel mogelijk opgelost wordt.
Tip: indien je zo snel mogelijk nieuwe artikelen wilt ontvangen kan je het best een nieuwe bestelling plaatsen.